• Get it here at Student Store 92 !

    Aku Rindu 90's





    Harga : RM20.00

    Sinopsis: 


    “Terasa seriau membaca penulisan ini, umpama disorok hantu kopek masa main sorok-sorok dalam gua area Gua Musang. Huh!” Hafidzul Hilmi [Wartawan Editorial, Metro Batu Pahat].

    “Scene muzik yang ada pada 90an membentuk scene yang kita ada sekarang” Mohd Jayzuan [Pemuzik dan penulis].


    “90an adalah kisah nostalgia yang tak pernah mati, hanya dengan itu buat aku rasa hidup” Nazuwan [Pengarah teater Badai Malam]


    “Penulisan ini mengimbau zaman main ludah-ludah ke bumbung sekolah.. Siapa ludah paling jauh!” Nik Rahimi [Pereka Grafik Dunia Sukan Online]


    “90s is an era of rock evolution before it hits Y2K” Chris Daniel [Drummer, Band Melodisaster]


    “Punk ialah kebebasan muzik, kebebasan melakukan apa yang diinginkan. Dalam webster, Nirvana bermaksud bebas daripada kesakitan, keseksaan dan dunia luar. Dan itu sangat rapat dengan definisi aku tentang punk rock”. Kata Kurt Cobain apabila ditanya tentang muzik Nirvana ketika band Grunge itu rakus menyerang zaman 90an.


    *tambahan RM6 kos penghantaran bagi semenanjung Malaysia dan RM 9 bagi sabah / Sarawak

    Choose From Publisher